Perşembe, Nisan 23

those were the belated warhol days my friend



haftanın birincisi eray bir kişiyi elemek için görüşme odasına girer, 'gerekçeli kararlarıyla' rakiplerini elemeye çalışan eray, koruma altında olduğundan dolayı hiçbirini eleyemez ve önünde çok güzel bir gelecek olduğunu düşündüğü için ve daha fazla bbg evinde kalmasının kendisine sadece zaman kaybettireceğine inandığı için of deli gönül tarık'ı eler:
-Tarık şöhret oldun
-öyle mi oldum, çok güzel yaa
-popüler bir insansın ne hissediyorsun?
-yani bundan daha güzel birşey olamaz herhalde, çok küçük bir arkadaş grubum vardı şimdi ise çok büyük bir arkadaş grubunun içine gireceğim ve çok sevinçliyim..

Türkiye'nin ilk realiti şov ünlüsü Tarık'ı hatırladım bugün, oturdum youtube'dan izledim hatta.. o kadar inanıyor ki söylediklerine üzüldüm, sonra bunu yazmaya karar verdim, hey bak bgn seni andım.

Hiç yorum yok: