Perşembe, Ocak 22

suyundan da, şuyundan da, buyundan da


arkadaşımdan, "FUTURE IS NOW" konu başlığıyla geldi, mehmet ali gökçeoğlu, akp çeşme belediye başkan adayı, başkan olursa yapacağı icraatları anlatmış imajlarla, ordan burdan bulduğu projeleri kolajlamış.. korint sütunlara takılmış teleferikle çeşme denizinin üstünden geçebilirsiniz, ya da skyscraperpage.com sitesinde görebileceğiniz bütün binalara uçağa binmeden ulaşabilirsiniz.. yok yok, ama m.a.g.'a göre çeşme de zaten hiçbir şey yok ki yapılması gereken şeyleri şöyle sıralamakta; "Çeşme'de teleferik, denizaltı akvaryum restoranları, termal aquaparklar, çok katlı towerslar, alışveriş merkezleri, bir denizden suyu alıp karadan diğer denize akıtarak kanal projeleri yapay nehirler etrafında restoran ve konut alanları lazım", ne desem boş olduğu için susuyorum, sadece, şu güneşli günde ofise tıkılıp kalan beni ve bizi eğlendirdiği için kendisine teşekkür ediyorum ve seçim kampanyasında kendisine kesinlikle başarılar dilemiyorum, akvaryum duvarlı evinde ailesiyle bol bol zaman geçirmesini, toprağa basıp enerjisini boşaltmasını öneriyorum..

bu mailden önce etrafta'da jim jarmusch'un arak, kopya,.. ile ilgili söylediği sözleri okudum, tam üstüne geldi, hırsızlığını saklamakla uğraşmayan m.a.g.'da özgünlüğün hiç bi harfi okunmuyor tabi ki.

Hiç yorum yok: