Cuma, Ocak 30

i can't bear to see

"gazze'ye çiçeklerin yetişmesi için yardım gönderdik" diyor peres ve "neden bize roket attılar", o kadar masum ki israil devleti.. inanmıyoruz peres'in samimiyetine, o kadar aptal olabileceğine.. diğerleri gibi tayyip'e kızmıyorum, onun yerine peres'in esprilerine gülen topluluğa kızıyorum.., tayyip bunları sölerken ne kadar samimi, kendi ülkesinde uygulamadığı politikaları israil'e öğütlemesi ne kadar inandırıcı, altında neler yatıyor bilmiyorum ya da dünya bu söylenenleri ne kadar umursayacak, kaç gün sonra unutacak ya da bu davos krizinin ekonomideki etkisi ne kadar kötü olur, bunların okumasını yapabilecek politika bilgim yok evet, ve olsun da istemiyorum, sadece titrek elleriyle gazzedeki çiçeklerden bahseden peres'e de bir ayakkabı ben fırlatmak istiyorum.

peres-erdoğan davos konuşması

Hiç yorum yok: