Cumartesi, Ocak 9

sıkı can iyiymiş, çabuk çıkmazmış.puf.

merdivenlerde otururken bugün, önümden, koşarak istiklal'e ulaşmaya çalışan insanların neşesine, heyecanına tanık oldum. düşündüm acaba nereye gidiyorlar. peşlerine takılasım geldi, sonra 'eve dön' dedim. eve yürürken baktım, heryerde binlerce insan var.
tahmini rakamlara göre, tüm bu insanlardan %20'si benim gibi pek bi sıkılıyor olsalar, %40'ı "burdan kalksak da hürriyet'in cumartesi ekindeki "şişhane'nin en iyi on mekanı listesi"ndeki mekanlardan birine gitsek" diyo olsalar, geriye %40 gibi çok ciddi bir rakam kalır ki, tüm o insanların %40'ı çok fazla insan etmektedir ve içinde bulunduğu mekandan ve dönen muhabbetten ve çevresindeki yüzlerce insandan memnun demektir ve eğlenmektedir. peki bu işin sırrını bana açıklayacak bir insan çıkar mı aralarından, masalarına gidip, "merhaba dostum, ben epey sıkılmaktayım, hiç eğlenemiyorum, ne zaman eğlenmek için dışarı çıksam, suratım aşağı düşük eve dönüyorum ve inanır mısın bazı geceler flaş tv açık uyuyakalıyorum" desem, bana üzülüp, yaşam pınarlarının bir haritalarını çizerler mi?
ah sizi ne çok kıskanıyorum bir bilseniz..

1 yorum:

RentoN dedi ki...

ben egleniyorum genelde, ama anlatcak pek bisey yok :)