Çarşamba, Temmuz 22

blok-insan vol.1//polis ofis, derin ofis-polis ilişkisi

ofisimizde otocad çizimlerinde kullanılacak bir dolu blok bulunmakta. blok-insanlar, blok-araçlar, blok-ağaçlar...
geçen gün, blok-insan çizimini açtığımda ofisimizin emektar bloklarına binlerce arkadaş geldiğini farkettim. ilerleyen zamanlarda sizinle tanıştırmak için yanıp tutuştuğum bu arkadaşların yanında ise ilk başta blok-insanlarımızın güvenliği için konulduğunu düşündüğüm polis bloklarına rastladım. gözüm arkada kalmadan ofisten çıkacak olmanın ve blok-insanların başına birşey gelmeyeceğine inanmanın iç huzuruyla tam çizimi kapatmak üzereyken, polis blokların yıllardır tanıdığım, en sevdiğim bloğumu copladıklarını gördüm.
artık bu ofiste bağlasalar durmam!


2 yorum:

Pembe Gözlüklü Kedi dedi ki...

bu gercek mi???

eylem dedi ki...

gerçek, ben de ayrıldım zaten ofisten:)