Pazartesi, Haziran 22

charlie bana değil yan odadakilere anlat bunları


buradan yetkililere sesleniyorum biri yan komşularımızı durdursun, bundan sonra olacaklar kontrolüm dışında gelişebilir, hem gecenin bu saatinde patates kızartması ileride görülebilecek kalp sorunlarına neden olabilir, ve de biraz sonra salonumun penceresinden mutfaklarına dalmama ve korkudan kalp krizi geçirmelerine..
yukarıdaki imajların ne olduğunu merak edenlere ise.. bgn pasaportumu almak için gittiğim emniyet müdürlüğünün koridorunda asılı duran bu çerçevenin fotoğrafını çekmeden duramadım. binanın cephesine asılmış motorlu robocop polisten gözümü kaçırarak karşıdan karşıya geçtikten ve girişteki maket polis yüzünden ufak çaplı bir panik atak geçirdikten sonra birinci katta charlie brown ve snoopy beni karşıladı, korkulacak bir şey yok demek istiyorlardı sanırım ama ben cevapları doğru sorulara bile beş dakika duraklamalı şüphe uyandıran cevaplar verdim. her ne kadar o bankoların ardında sanki içimizden biri gibi duruyor olsalar da, gözlerimi kırpıp açtığımda ellerinde coplarla bana bakıyorlardı, sonra yine para kazanmaya çalışan memurlar, sonra yine...buyrun parmak izinizi alalım. almasak!?

charlie ve snoopy şöyle demişler:
"..güçlü görünmek için öfkeye ihtiyacın varsa
demek ki hiç bir şey anlamadın"

Hiç yorum yok: