Cumartesi, Mayıs 16

welcome back john// welcome back hot


sabah kan ter içinde uyandım, kabus dolu günler başladı desem olmayacak, çünkü bilen bilir, her mevsim kabus dolu yaşanır bizim evde, karasal iklim hakimdir, yazlar sıcak ve kurak; kışlar soğuk ve yağışlıdır, istanbul'da artık bahar yaşanmadığını (zorlarsak en fazla bir hafta) düşünürsek ve soğuğu sıcağa tercih eden bir insan olarak ben, yaklaşmakta olan bunaltıcı sıcaklardan korkuyorum..
sabah kan ter içinde uyandım, evin pisliği içinde huzurlu bir cumartesi geçirilemeyeceğini farkedip, ağzından girip burnundan çıkarak ayşegül'ü temizlik yapmaya ikna ettim, temizlik yaptıktan sonra ayşegül pizza ben ise iki haftadır hayallerimi süsleyen bigmac'i de mideye indirdik, çok doğru bir karar olduğunu bgn bir daha farkettiğim salonun yeni lokasyonunda, ben mutfak penceresi ile ceryan yapan salon penceresinin önünde rüzgar eserken otururken, john, red hot chili peppers'ı terk etmekteydi, hepsini birlikte ve john frusciante'yi ayrı da çok sevdiğimi ve hala sevmekte olduğumu bir kez daha hatırladım;

These letters shelter me now
I wonder how.
...with all respect.

Hiç yorum yok: