Çarşamba, Nisan 29

i miss you so daa

geçenlerde akşam yemeği için pek uygun olmayan bir saatte yediğim salatanın haddini aştım, alt tarafı salata n'olcak demeyin, evde dolanmadığım köşe bucak kalmadı, bir evin olmazsa olmazı nedir diye sorsalardı haykırış olur sesim soda yine soda derdi. kendi kendime ettiğim "bir daha bu kadar yemeyeceksin eylem, iradesiz misin sen" tembihlerimden ve hakaretlerimden sonra bir şekilde uyuyakaldım ve ertesi gün için kendime meyve salatası yaptım, o gün gerçekten az yedim ta ki bu akşama kadar.. ilk önce dışarıda yenmiş bir tabak makarnadan sonra eve gelen ev arkadaşının gecenin 12sinde yaptığı makarnadan iki tabak daha yemek suretiyle çok yakın bir zaman içinde obeziteyi zorlayacağım sanırım.
yazımı, teslimine 6 gün kalan tezimin sonuç bölümünün son paragrafından bir cümle ile bitirmek istiyorum:
"..“Bundan tamamen eminiz” demek Wittgenstein’ın da belirttiği gibi her bir kişinin bundan kesinlikle emin olduğu anlamına gelmemektedir, sadece bilim ve eğitimle birbirine bağlanmış bir topluluğa ait olduğumuz anlamına gelmektedir. McLuhan günümüzün en önemli işaretinin empoze edilmiş modellere karşı duyulan tepki olduğunu vurgularken tam da Wittgenstein’ın bahsettiği bilim ve eğitim modellerini yani önceden yapılanmış formel sistemleri işaret etmektedir..."

Hiç yorum yok: