Cumartesi, Şubat 7

"biz o kadar duygusuzuz ki" dedi arkadaşım


bazılarını gerçekten ama gerçekten seviyorum, mesela o ve o, bazılarını hiç sevmiyorum, sadece gülümsüyorum, sevmediğim insanlara benziyorum, sonra telefon çalıyor ve meğer eski anne kırıntısı gerçek ama gerçek anneye kızının çıktığı magazin dergisini getimiş, bu kadar mı farklıydınız sen sadece yirmibir'e çıkmak istiyorsun, mutlu çıkılan rakı sofrasından sonra hayatının geçtiği yerin seni sıfıra çekmesi çok tanıdık aslında tıpkı m..... gibi, aslında heryere kendini götürüyorsun, kaçabileceğini mi sanmıştım, naah, aklıma geldi sonra orda, küçük iskender, aidiyet duygusu hiç tatmadığın birşey, m.....'da neden üşüyorum, eğlenceli şeyler bazen o kadar depresif geliyor ki tanıyamıyorum, şu anki halini değil, önceki halini, sarılmak iyi geliyor ama bitiyor, saatler süren klozet üstü oturmaları, sessiz duvar, ses, parlayan ekran, yarınki kahvaltı, rutin, sonra elli

Hiç yorum yok: