Salı, Aralık 16

ergenekon/josep K./veli K./dava

aşağıdakiler Veli Küçük'ün savunmasından alınmıştır. *

"Devletin komplosu: Hayatım boyunca hiç hata yapmadım. Yasaların dışına çıkmadım.
Bir defterime not aldığım turşu yapımı ile ilgili tarif, bomba yapımıyla karşılaştırılarak gazetelerde yer aldı."
"İddianameyi okuyunca ‘böyle bir yapılanma var da ben mi duymadım’ diye düşündüm. Neredeyse ben bile inanacaktım. Senaryoyu çok iyi hazırlamışlar. Sadece avcılar ve atıcılar derneğine üyeyim. İddianamede belirtilen Veli Küçük ise sanal bir Veli Küçük’tür."
"Bu hazin olduğu kadar da gülünç oyunda ba......"

sanki gazeteleri değil de Kafka okuyor gibiyim, bi sabah uyandığında tutuklandığını öğrenen veli K. bu ilk savunmaya Kafka okuyarak çalışmış sanki...
hiç bir suçu yoktu,hayatı boyunca hiç hata yapmamıştı, 4 korumayla geziyordu bu yüzden hiçbir ev sahibi ona ev vermiyordu ama o yine de ışık almayan bodrum katında turşular diziyordu, bir de, arada sırada 'avcılar atıcılar klübü'ne gidiyor, muhtemelen orada tanıştığı insanların adlarını ajandasına not alıyordu....

ama sanırım artık birinin veli küçük'e bunun gerçek bir dava olduğunu, kendisinin de K. olmadığını hatırlatması gerekiyor..


Hiç yorum yok: