Çarşamba, Temmuz 16

oynat uğurcuğum

'vergisini hakkıyla ödeyen bir insan olduğu için fikirlerinin alınması gerektiğini düşündük' diyerek erman toroğlu'nun ergenekon hakkındaki fikirlerini alan star haber'e ergenekon ve et yemeği ilişkisi hakkında konuşan örnek alınası dürüst insan, zamanında için 'ben demokratik komutan istemiyorum kardeşim, komutan dediğin elini masaya vurur istediğini yaptırır' demiş, şimdi ise 'nün kasaptaki ete soğan doğramam sözünü anlamaya çalışıyor; 'acaba bu et kuşbaşı mı yoksa kıyma mı yok eğer kuşbaşıysa limonlamadan önce biraz zeytinyağıyla yumuşatmak gerekir onu yok eğer kıymaysa yaniii anlatabiliyorum dimi'.... ahmet çakar'dan sonra uzmanlık sularının dışına çıkan ikinci bir futbol insanıyla karşı karşıyayız ve ben de her ay vergisini kuruşu kuruşuna ödeyen bir vatandaş olarak akıl selametim açısından erman toroğlu'nun salonumun sınırlarına girmesini yasaklıyorum.

Hiç yorum yok: