Pazartesi, Haziran 9

göğüs yağlamaya gitti, gelecek

jölenin daha yeni kullanılmaya başlandığı yıllardı, uçları dışa kıvrılmış yapış yapış saçlarıyla jölenin nasıl kullanılmaması gerektiğini bizlere söylemek için vardı, yasak sokaklar'da (türk sineması'nın en kült filmidir, şiddetle tavsiye edilir) dürüstlük emsali emrah'ın kardeşi rolüyle motorsiklet arkalarında eve bırakılan ilknur soydaş'ı hayatımıza sokan o sürreel klibi ile serdar ortaç en başından beri bize birşeyler anlatmak istiyordu, lassie bize birşeyler anlatmak istiyordu, anlamadık.
yaz yağmurları yağdı, binlerce dansöz camdan baktı, daha da geç olmadan..
"Serdar Ortaç, 38 yaşına girdiğini ve hayatında pek çok şeyin değiştiğini açıkladı. Ünlü şarkıcı, en büyük değişimi ise seks ve aşk konusunda yaşadığını söyledi: "Seksi uzay çağına taşımanın anlamı yok. Yaptın, bitti! Onu da yaşadım, zevkini aldım. Ben zamanında çok seks yaptım. Şimdi artık öyle değil. Çok canım istediğinde yapıyorum."

#bu ufuk açıcı, ders çıkartıcı yazıyı okumamı sağlayan yasemin'e saygılarımı sunuyorum hürmetlerimi sunuyorum, ellerin......

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Serdar Ortaç fazla Christian Troy'a özenmiş sanki.

atom bohem dedi ki...

d.e.n.y.o.

Bana aşkı tarif eder misiniz?

s.o: Aşk, ürkeklerin, yalnız kalmaktan korkanların, biriyle bir şey paylaşmak isteyenlerin acil ihtiyacıdır. Kadın ya da adam paylaşıma muhtaç. Ayakta durabilmek, sırt sırta dayanarak yürümek istiyor. Neden? Çünkü hayatı tek başına kaldıramıyor. Benim dostlarım, ekibim var. Onlara aşığım. Tek başıma da ayakta duruyorum.

s.o dostları ve ekibiyle tek başına ayakta duruyor..paylaşıma muhtaç olmak iğrenç birşey olsa gerek.çelişkiler insanı s.o..yok olsunlar istiyorum..