Çarşamba, Şubat 6

poh

koskocaman bir köpeğim olsa, sarılsam, bana terliklerimi getirse, işte o zaman bi terlik alıcam kendime, ama bi de yürüyüş ayakkabısı almak gerekio ki işte zor olan kısmı orası sabah altıda kalk, yürüyüş ayakkabılarını geçir ayağına, çık dışarı, eve dön, işe git, işten gel, geçir yürüyüş ayakkabılarını ayağına, çık dışarı, çişini yapsın, kakasını yapsın, eve dön, uyu, sabah altıda kalk, yürü..., bu kadar emek istemeyen bi sevgi istiyorum ama ben, mesela kedi, bunun için de ev arkadaşının astım olmaması gerekio, ahhhhhhhhhhhh, ben de kendime poh aldım bi tane, sonra iki gün onunla yattım, sonra da kendimden korktum, gerçeklik hissimi koyduğum yerde bulamadım, sonra buldum onun yerine poh u koydum.

3 yorum:

azcok dedi ki...

o kopek terlik getirmeyi ogrenene kadar ohooo sen terlikten sıkılırsın. junior'ı aldattıgını duymustum simdi okudum da.

etipuf dedi ki...

junior da sizden korkmuş.geçen gün neydi ya o kızlar dedi.böyle kaşarlar görmedim dedi.boşverin erkek işte..

sebnem dedi ki...

hayvan alirken cok dusunmek gerekiyor; erkekler gibi degil kedi kopek; sikildin mi sokaga birakirsan seni hic affetmem ona gore...