Pazartesi, Şubat 18

kırmızı battaniye

her zamanki saatte uyandım, kaloriferler yeni yeni yanmaya başladığı için yorganın dışı o kadar soğuktu ki, hasta olmaya karar verdim, pencereden dışarıya baktım, hiç araç ve ayak basılmamış sokak da bugün yapılacak en iyi şeyin battaniyenin altından çıkmamak olduğunu söyledi, nurşen hanımı aradım, gelemiyorum dedim, sonra tekrar uyudum, ufak bi veletin kapıya savurduğu tekme ve yumruklarla tekrar uyandım, yan komşu çıktı, napıyorsun diye bağırdı, tam kapı deliğinden bakarken çocuğun merdivenlerden kaçarak indiğini gördüm, anlam veremedim, yatağa döndüm, bi süre odama baktım, baktım, baktım..sonra kalktım, dvd player a across the universe u koydum, kahvaltı yaptım, mutlu oldum, cd yi çıkardım, laptop u kırmızı battaniyeli kucağıma koydum....

Hey, Jude, don't make it bad
Take a sad song and make it better

Hiç yorum yok: