Perşembe, Şubat 7

baldopirinç

bgn, hatta biraz önce, o sıkış tepiş dolmuşta bir daha anladım ki, hiç bir erkeğe güvenmemek gerekio, 12 yaşında olsa bile.. başlarda herşey çok farklıydı, devamlı bana uzatılan paraları elimden alarak, düşme tehlikelerine karşı beni koruyor, dolmuş her fren yaptığında kendi düşme pahasına beni tutuyordu, ama tıpkı nescafe reklamlarındaki gibi konuşmadan anlatmaya çalıştım ona, önünde upuzun bir hayat var, kendine genç, güzel bi kız bul dedim, dinlemedi, hatta bağıra çağıra şarkı söledim duysun diye, sende daha yeni yeni kavak yelleri diye, yine dinlemedi, tam ona yavaş yavaş güvenmeye başlamıştım, hatta seden gürel olup ne olur gerçek olsa masallaaar demiştim ki, o dolmuştaki en güvendiğim, en zor zamanlarımda yanımda olduğunu düşündüğüm, hayatıma zorla sızan o, boşalan yeri bana vermek yerine gözlerimin içine baka baka gittii.. ve oturdu. sonra nasıl mı ayakta durabildim, şey, ben...indim.

şoför bey müsait bi yerde inebilir miyim,daha eve gidip pilav yapıcam?!

1 yorum:

etipuf dedi ki...

eylem minibüste gördüğün 12 yaşında bir erkekten mi hoşlandın?anlamadım ben yaa..